Lukijat

tiistai 24. huhtikuuta 2012

Pian siivoomaan!

Moj!
Joudun piakoin siivoomaan. :/ Juuri kun eilen siivosin pikkusiskon sotkut. :( Olen ihan kauhean väsynyt, kun oli 7 tuntia koulua. Pikkusiskolla oli taas poikkeus niin sillä oli 3 tuntia koulua. :/ Se toi 2 kaveriansa, jotka ovat ennenkin olleet luonamme ja jättäneet sotkut. Ärsyttävää! Mulla on isompi ja siistimpi huone niin ne leikkivät siksi mun huoneessa. Ja jättävät minun huoleksi kaikki sotkut. Toivon totisesti etteivät askartele...Nimittäin mun pikkusisko askartelee kauheasti. Eilen se teki silinterin koiralle. :´) Ja koira näytti niin söpöltä. ♥ Mutta jos ne askartelevat niin ne tuhlaavat kaikki minun askartelu kamat, sotkevat huonetta ja sitten joudun ite siivoomaan. :( Olen juuri ostanut Tiimarista paljon silkki ja-kreppipaperia Vappua varten. Käyn katsomassa pian mitä siellä tehdään. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti